Friday, October 5, 2012

SALAM CINTA

Assalamualaikum.:D

This is for you.
Awak,semalam awak datang dalam hidup saya.saya cuba menjadi yang terbaik dan memberikan cinta semampu yang saya boleh.Awak ajar saya tentang apa itu perasaan.apa itu kasih dan sayang,apa itu rindu.Tiba tiba awak semakin jauh dan menghilangkan diri,tanpa memikirkan hati insan yang mencintai awak.
Dan hari ni saya cuba untuk menjadi kuat,hari ke hari saya cuba menjadi tekad seperti mana diri saya sebelum kehadiran awak.sunyi sepi hari hari saya.setiap kepayahan yang saya lalui pasti ada kekuatan dalam diri.Awak andai kata di Luh mahfuz sudah tertulis takdir kita bersama,saya terima dengan hati yang terbuka sebab sayang dan cinta saya masih untuk awak.Tapi jika tertulis ,insan lain" di takdirkan bersama saya dandia lah jodoh saya sebenarnya.Doakan saya untuk melupakan awak kerana saya mahu mencintai pasangan yangdi takdirkan dunia dan akhirat untuk saya selamanya.kerana dia lah pelengkap buat kaki saya ke syurga :') # Doa saya tetap bersama awak,saya akan terus berdoa agar awak kembali di setiap bangun dan lelap saya.


No comments:

Post a Comment