Monday, October 8, 2012

KEKASIH

Assalamualaikum.:D

Malam ni buat post tengah tengah malam sebab niat nak wish dekat Mr.gemuk kita ni.
awak  . Happy 10 months perkenalan lebih akrab antara saya dengan awak.:D Im so so happy
AND Alhamdulillah ALLAH masih mengizinkan kita untuk terus berkenalan.Kita semakin mengenali antara satu sama lain.saya jahat saya nakal.awak budak paling baik.awak jugak musuh paling kejam.saya Doa pkenalan kita terus berkekalan,biar apapapun jadi awak.BIAR APA PUN JADI. mulut tak sama dengan hati.Thanks awak ada saat saya jatuh dan bangun .DOA saya pun selalu ada untuk awak.saya selalu ingat pesan dan kata kata awak.selalu awak..awak lelaki terhebat dalam hidup saya selepas ABAH. yes! YOU ARE.MOHD FERHAT BIN SHAHANOM. 'ya ALLAH seandai dirinya tercipta untuk ,Izinkankan aku pasrah setiap harapan kepadaMU.;') #ONLY YOU CAN PUT A SMILE ON MY FACE WHEN IM SAD .


INGAT JANJI KITA

No comments:

Post a Comment