Wednesday, March 20, 2013

CERITA .CINTA DAN CITA

Assalamualaikum!
wah gila bapak punya lama tak update blog ini.nak kata busy tak la sangat.haiy cuma malas nak membuka laptop,Al maklumlah bila dunia di ujung jari semuanya pakai fone.*okay nak tak riak kat situ.hahaha.>.<
arghh,rindu jugak nak update blog .okay sekarang dah bole lepas rindu sikit nak update .hihi.ferhat pun tanya hari hari,'awak tak update blog ke'? HAHAHA,ha nampak tak punya la power aku punya karya penulisan sampai orang duk rindu nak baca blog aku.muahahaha..okay,selama tak kongsi cerita kat blog ni life aku sofar sogud,biasa lah kadang kadang di timpa masalah.yelah hamba ALLAH kan mesti akan ada ujian kalau tak kita ni hmmh lupa leka semua ada.ALHAMDULILLAH ALLAH MASIH SAYANGKAN AKU.:) hee,pasal pelajaran pulak sofar Alhamdulillah sangat makin okay .Harap harap untuk final ni aku dapat score dan naikkan lagi. In sha ALLAH kalau ALLAH dah tulis takdir untuk sem ni untuk aku.tak lupa jugak untuk kawan kawan aku ,ferhat dan semua lah.moga di permudahkan urusan kami YA ALLAH. give support to ferhat ,and ferhat also give his support .! semua nya boleh.bak lagu yang aku selalu nyanyi time exam 'jika kau fikirkan kau bole,kau mesti boleh melakukan,jika kau fikirkan ragu ragu usaha mu tidak menentu' haishh.ini lah lah pembangkit semangat untuk aku.YA ALLAH,bantulah aku.AMEEN.okay the last is about what? ferhat? haha,tanak lah dah banyak benda sebut pasal dia kang riak pulak,the only words that i can give to him emmm ' u're my everything.=friend,enemy,brother,sister,lect,pain killer and sweetheart.pfft.hahahahha geliiiii. k relax relax,jangan over sangat.simpan sikit perasaan aku ni.haiyy cukup la takat ni,rasa bersalah pulak kat buku duk tggu aku suh bacaa -.- ergh,nak pegi print soalan dulu .k Assalamualaikum.In sha ALLAH will continue soon ya .xoxo

No comments:

Post a Comment