Saturday, September 29, 2012

USRAH.

Assalamualaikum sahabat yang di kasihi sekalian berjumpa lagi kita di hari ni dengan topik yang baru yang masih segar bugar dalam ingatan.:p HAHA.okay nampak tak keoverrrr an dekat situ? sikit la en .okay hari ni nak cerita pasal usrah yang baru aku jalani pagi tadi.walaweh,sumpah sangat ohsem sangat sangat,pegi buat macam macam aktiviti dekat perkampungan orang asli.budak budak kat sana tersangat lah happening.
mula mula sampai sana aku dah cuak sebab terlalu banyak anjing.haih,sana sini aku main pengang orang.smpai ada kakak senior macam bengang je dekat aku sebab takut sangat .HAHA.sorry la kakak,saya takut saya fobi plus saya geli nanti tak larat nak samak.tak salahkan hindarkan diri dari benda yang haram.kang nak solat terpaksa pulak tggu air enam baldi,air tanah lagi.haa tak ke menyusahkan tu.:3 okay first start dengan sukaneka. then setiap satu group kena ada fc,and aku group first.dapat je budak budak.eleleh,sempoi abis stu kepala dengan i tau,and siap ada tagline lagi .'superr ringgo' harharhar.:D main main sampai pecah perut aku tergelak dengan telatah budak budak dekat sana,punya lah nak menang,smpai keluar kan taktik taktik lucu.plus ada budak tanya aku'akak cakap nak main games,ini bukan games ini SUKANEKA.haa setempek.HAHA.dorg ingatkan game tu,macam psp semua yoo bole gila layan.pheww:D HAHA.satu persatu sampai lah habis permainan semakin aku kenal dengan perangai dorg,and jadi friendly dengan semua kawan usrah .banyak sampai kenangan manis untuk hari ni smpai dah terlupa apa nak tulis.happy seribu kali happy,and ALHAMDULILAH semuanya berjalan lancar macam yang kami rancang, dah ada post ,aku juga ada gmbar buat kenangan

                                                       
adik yang comel lagi menawan,bersungguh menyanyi lagu untuk dia.:D





member member usrahhh yang happening ;')

group 'super ringgo yang superb.:D

Demond. akak mula rindu dekat awak,my bodyguard.:)

ini lah hasil dia .HAHAHA


okay, ini saja lah kot gamba yang aku bole update.:D rindu sudah dengan family baru.InsyaAllah ada reski kita jumpa lagi adik adik. berlajar rajin rajin biar orang tak pandang rendah pada kamu semua sayang.;') kenangan yang paling awesome .

No comments:

Post a Comment